האם ניתן להגיע לחנות פיזית?
בהחלט! אנחנו נמצאים בכתובת דיזנגוף 100, תל-אביב. יש אצלנו גם חניה חינם אשר צמודה לחנות. לכל שאלה מוזמנות ליצור קשר - 058-5858926 (ניתן גם בוואטסאפ)
האם ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף אותה מחנות?
ניתן לבצע הזמנה ולאסוף מהחנות - בחרו באפשרות "איסוף עצמי" במעמד התשלום, לא משנה מהו סכום ההזמנה. תקבלו התראה ברגע שההזמנה מוכנה לאיסוף.
האם כל המוצרים באתר זמינים?
אכן, אנו משתדלות לעדכן את המלאי באתר באופן רציף. אם בכל זאת הזמנת משהו שאזל מהמלאי, אנו ניצור קשר בהקדם עם הצעה חלופית או זיכוי על המוצר - מה שתעדיפו. נשמח גם לעזור למצוא מוצר אחר המתאים לכן אם תרצו בכך.
מי יכול לקנות אצלנו?
כל מי שמעל גיל 18.
כיצד מתבצעים המשלוחים?
באפשרותך להזמין סוג משלוח לפי הנוחות שלך -
- משלוח עד הבית - יגיע עד 5 ימי עסקים בתיאום מולך, בכל קנייה מעל 200 ש"ח משלוח זה יהיה ללא עלות נוספת!
- משלוח בדואר רשום - ללא עלות בכל סכום הזמנה.
מה מופיע בחיוב האשראי/PayPal?
מופיע אך ורק שם בית העסק: "יגיב מוצרים".
אין שום סימנים מזהים לסוג החנות או המוצרים שרכשתם.
מה רשום על המעטפה?
כל המוצרים נארזים במעטפה לבנה ואטומה עליה רשומים שם וכתובת הנמען ושם השולח: "יגיב". לאדם חיצוני אין דרך לדעת מה רכשתם והיכן.
האם ניתן להחזיר מוצר?
כן, במידה ואינו מוצר סטרילי.
מוצרים סטריליים הם פריטים הנוגעים בפנים (פה, עיניים, אף) ובמפשעות. מוצרים אלו לא ניתן להחזיר או להחליף בהתאם למדיניות משרד הבריאות.
ההחזרה צריכה להתבצע תוך 10 ימי עסקים מרגע הקנייה והמשלוח בחזרה לחנות יהיה על חשבונכם.
מה קורה אם יש תקלה במוצר?
מוצרים אשר עליהם קיימת אחריות של היצרן או היבואן, נתקן או נחליף ללא עלות, מלבד משלוח המוצר בחזרה לחנות.
במידה ולמוצר אין אחריות או שתוקף האחריות פג, נעשה את מיטב המאמצים לעזור לכם. אנחנו רוצים לקוחות מרוצים!
מה קורה אם מוצר שרכשתי הגיע לא תקין?
נחליף אותו במוצר חדש.
האם אקבל דואר פרסומי?
לא. לא בדואר רגיל ולא בדואר אלקטרוני. אנחנו מעוניינים שתגלשו באתר שלנו רק אם וכאשר תרצו.
האם ניתן לעשות משלוחים לחו"ל?